fredag 20 september 2019

Veckobrev för v.38

Den här veckan var det prisutdelning på torget under tisdagen, då en av våra elever vann teckningstävlingen Ödeshög 2069! Stort Grattis! Jag är så glad och stolt över alla era fina bidrag. 

Kom ihåg föräldramöte nästa vecka torsdag 26/9 kl. 18-19 i matsalen. Inbjudan skickas hem. 

Kolla in den fina bloggen från bildlektionerna också  =) Det är Alice Nielsen som har gjort så fint för våra elever! https://bildsalen.home.blog/?fbclid=IwAR1vqdx1RwuUhrldoguBNGPjxvgc54wVKOr0uLdFKkbaNVJl10PaRFyaouA

Nästa vecka vill jag ha in alla läxor på torsdagen. Från början hade jag valt tisdagar matte och onsdagar engelska, men jag märker att det blir rörigt för barnen.

Läxor

Engelska: Chapter 5, Harrys classroom, words start till torsdag.
Matematik: NOMP, Läxa till 26/9-19, tallinjer och talkamrater till  torsdag. 


Inför sista skolveckan

  Vilken vecka vi haft! Ni har jobbat på som vanligt, men jag har nog sett några fler ben springandes på fotbollsplanen... Ni har väl inte t...