torsdag 11 juni 2020

Sommarlov!


Vilken härlig dag vi hade igår, stort tack till våra engagerade klassföräldrar som fixat en så rolig dag till oss!

Erik och jag var mycket glada åt att kunna umgås med er barn och heja på när ni kämpade! För att inte tala om hur roligt det var att mötas i en jämn kubbmatch, killarna mot tjejerna.

Detta har vi förevigat och det finns under classroom 4B/SO, ämne Klassträff skolavslutning 2020.

Kom ihåg att inte sprida bilderna, utan vi har dem enbart till att titta på och minnas allt kul vi haft =)


En massa roliga aktiviteter finns att ägna sig åt i sommar, kolla in kommunens fullspäckade program:


Passa också på att ta ett friluftskliv och njut av Ödeshögs fantastiska natur:



Jag vill att ni ska veta att jag åker med glädje till jobbet varje dag, tänk att man har så härliga ungar omkring sig, som är vetgiriga och har massor av bra idéer! Att man kan få en burk, med formen av ett hjärta, med kaffe i "för du älskar ju kaffe". Det var svårt att hålla tårarna borta idag, de rinner längs med kinderna när jag åker hem de här sista dagarna med er. Jag är stolt över er och det arbete ni lagt ner! Jag och Erik vill också tacka så mycket för de fina blommor och gåvor vi fått från er idag. TACK! <3


Bada, sola, simma och LÄS en massa spännande och bra böcker! Träna då och då på multitabellerna och klockan. 

Önskar er ett härligt och soligt sommarlov!

Sommarkramar från Katti och Erik



Inför sista skolveckan

  Vilken vecka vi haft! Ni har jobbat på som vanligt, men jag har nog sett några fler ben springandes på fotbollsplanen... Ni har väl inte t...